Macierzyństwo, praca, rozwój

wtorek, 16 października 2012

Klub Przedsiębiorczych Mam - spotkania w Rzeszowie

Klub Przedsiębiorczych Mam to przestrzeń spotkań Mam, które chcą od życia CZEGOŚ WIĘCEJ. Klub jest okazją, by porozmawiać o pomysłach na własną firmę, wspólnie rozwiązać biznesowy problem albo poszukać inspiracji do nowych dróg funkcjonowania.

Należąc do Klubu Przedsiębiorczych Mam możesz:
-odnaleźć swoje skrzydła, aby wznieść się naprawdę WYSOKO (albo odkurzyć te, które odstawiłaś do szafy)
-uwierzyć w Siebie, swoje możliwości i siłę sprawczą
-przegadać swoje pomysły z innymi Przedsiębiorczymi Mamami
-spytać innych o opinie
-poznać nowe punkty widzenia
-nauczyć się czegoś nowego
-zainspirować się
-zdobyć wiele cennych kontaktów
-poznać niezwykłe Mamy
-spędzić cudowny czas

A dzięki temu:
-przekonasz się, jaką siłę daje działanie razem
-weźmiesz swoje życie w swoje ręce
-zaczniesz robić to, o czym zawsze marzyłaś
-zrobisz ten pierwszy krok (a potem kolejne)

Zastanawiasz się, jak wygląda spotkanie Klubu Przedsiębiorczych Mam? Oto nasza agenda:
1. Wstęp i zapoznanie się
2. Z jakim pytaniem/problemem/wyzwaniem przychodzę dziś? (czyli co chcę uzyskać na tym spotkaniu?)
3. Generowanie rozwiązań (dla wybranych 3 zagadnień)
4. Podjęcie zobowiązania
5. Podsumowanie.

Przyjdź i przekonaj się, jak to działa. Zapraszam wszystkie chętne mamy na spotkania w Rzeszowie. Zgłoszenia proszę kierować na maila: paulina.majchrowska@gmail.com
Szczegółowe informacje dotyczące spotkań już niedługo!
Więcej informacji o Klubie Przedsiębiorczych Mam znajdziesz na naszej stronie: http://www.klubprzedsiebiorczychmam.pl/ oraz na Facebooku:
http://www.facebook.com/KlubPrzedsiebiorczychMam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz