Macierzyństwo, praca, rozwój

czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki

Dzisiaj Walentynki, święto zakochanych. Dla niektórych nie ma większego znaczenia. Dużo osób traktuje je jako świetną okazję do zarobienia pieniędzy. Czyli na miłości można zarabiać?
Nie wiem dlaczego, ale w ten dzień jestem smutna, choć mam cudowną rodzinę i miłość męża. Może dlatego, że musiałam zamknąć moją wymarzoną firmę? Tak, niestety biznes nie wypalił:( Nie poddaję się jednak, to nie koniec świata. Mam już nowe pomysły, by zaspokoić mój głód samorozwoju. Jednak dzisiaj w Walentynki przychodzą refleksje, nieodpowiednie do okazji, ale jednak przychodzą.
Życzę wam wszystkim, by ten dzień był wspaniały, pełen pasji i motywacji do działania. Oby w tym roku miłość dodała wam skrzydeł!

2 komentarze:

  1. W dzisiejszych czasach ciężko się przebić z własnym biznesem niestety. Powodzenia w szukaniu nowego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety to prawda:( Najważniejsze właśnie to szukać czegoś innego. To tak jak z miłością - po straconej, lekarstwem jest nowa miłość.

    OdpowiedzUsuń