Macierzyństwo, praca, rozwój

sobota, 2 marca 2013

Stowarzyszenie

Witam wszystkie mamy:)
Ostatnio dużo myślałam o swojej działalności i coraz częściej przychodzi mi na myśl założenie stowarzyszenia. Stowarzyszenie takie prorodzinne. Pomagałoby mamom odnaleźć siebie, pracę. Stwarzałoby ciekawe projekty dla całej rodziny. To takie pierwsze moje myśli.  Bardzo proszę o kontakt wszystkie mamy z Podkarpacia, które byłyby chętne do wstąpienia. Czekam również na propozycje działalności stowarzyszenia. Myślę, że razem mamy szansę na zrobienie czegoś w Rzeszowie, co przyczyni się do polepszenia naszej sytuacji:)

5 komentarzy:

  1. Myślę, że warto o tym pomyśleć. Sama jestem z Podkarpacia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Usuń proszę weryfikację obrazkową. To utrudnia komunikację

    OdpowiedzUsuń
  3. Już to zrobiłam. Zapomniałam o tym, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że pomysł ciekawy. W innych miastach, mam wrażenie, o wiele więcej się dzieje pod tym względem, niż w Rzeszowie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcieć to móc, my mamy musimy się trzymać razem. Działaj, działaj !!!!! ja nie z Rzeszowa, ale pokibicuję.

    OdpowiedzUsuń